MIESZKAŃCY   POWIATU  SŁAWIEŃSKIEGO
Zapraszam na V Nadzwyczajną Sesję Rady Powiatu w Sławnie, która  odbędzie się w dniu 25 lipca  2024r. o godz. 9.15 w sali konferencyjnej  Starostwa Powiatowego  w Sławnie przy  ul. Sempołowskiej 2a.

Proponowany porządek  obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
 - otwarcie Sesji i stwierdzenie quorum,
 - zatwierdzenie porządku obrad.
2. Interpelacje i zapytania Radnych.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sławieńskiego na lata 2024-2032. (druk nr 1)
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu na 2024r. (druk nr 2)
5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia ,,Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli na lata 2024-2027’’(druk nr 3).
6. Podjęcie uchwały w sprawie  zmiany uchwały  Nr XLV/VI/381/24 Rady Powiatu w Sławnie z dnia 29 lutego 2024r. w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji  Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu na wyodrębniony rachunek – wg. algorytmu w 2024r.  (druk nr 4). 
7.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia rezygnacji Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu w Sławnie (druk nr 5).
8.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia rezygnacji i zwolnienia z pełnienia obowiązków Członka Zarządu Powiatu w Sławnie (druk nr 6).
9.  Podjęcie uchwały w sprawie  wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu w Sławnie (druk nr 7).
10. Podjęcie uchwały w sprawie  wyboru Członka Zarządu Powiatu w Sławnie (druk nr 8).
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12. Wnioski i oświadczenia radnych.
13. Zamknięcie sesji.                                                                         

Mariusz Małysz

Przewodniczący Rady

Starostwo Powiatowe w Sławnie poszukuje pracownika do Wydziału Finansów na stanowisko pomoc administracyjna:
Wymogi kwalifikacyjne:
1.Wykształcenie, doświadczenie zawodowe:
- średnie lub wyższe – preferowane ekonomiczne,
- doświadczenie w księgowości budżetowej,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenia ewidencji księgowo-finansowej skarbu państwa w tym:
a) wprowadzania przypisów rocznych opłat,
b) bieżącego księgowania wpłat,
c) analizy należności,
d) wystawiania wezwań i upomnień,
e) przekazywania dokumentacji związanej z należnościami wymagalnymi do windykacji (sądowej, administracyjnej),
f) terminowego rozliczania i odprowadzania dochodów skarbu państwa na rachunek Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.
2. Sporządzania sprawozdań z zakresu dochodów skarbu państwa.
3. Wydawania zaświadczeń o spłaceniu należności zahipotekowanych nieruchomości.
4. Wydawania zaświadczeń o pomocy publicznej w zakresie zmian terminu płatności opłat za użytkowanie wieczyste gruntów skarbu państwa.
5. Prowadzenia egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze pieniężnym.
6. Sporządzania deklaracji VAT na podstawie zestawień (rejestrów) sprzedaży poszczególnych wydziałów.
Termin zgłoszeń : 18.07.2024r.
Telefon 059-810-64-51 lub 810-64-60